Show 16
2023 terugblik/ Winterwonderland
En dan is toch écht de allerlaatste show aangebroken met een terugblik op het afgelopen Magnetic Jaar! En wat hebben we samen toch ongelofelijk veel toffe en mooie momenten mogen meemaken het afgelopen jaar, een waar feestje om alles zo weer de revue te zien passeren. Het IDM, de tripjes van de trainers, de verjaardagen van Mey & Jaap en de NTL Events en natuurlijk heeft Gillian hier weer gave filmpjes van gemaakt. Pepyn En Cerisa vertellen je de verhalen áchter al die events, zo interessant én leuk om allemaal te horen.
Natuurlijk maken we ook nog tijd tussen alle mooie verhalen door, voor het thema van vanavond...Winter wonderland!