Zelf zit ik in de Press-On nagels en gebruik ik zulke bakjes voor heel veel verschillende soorten Press-On’s. Wat ik mooi vind aan deze bakjes is dat ze heel strak, mooi en doorzichtig zijn. De vakjes zijn allemaal even groot en mooi van formaat groter als ik gewend ben maar dat vind ik juist weer fijn. Ik ga ze met de tijd dus ook aanschaffen voor al de andere nagels!